MENÜ

Sıkca Sorulan Sorular

  • MVD makinelerini nasıl sipariş edebilirim ?

    Yurt içi (kullanımlarında) direkt satış yapıyoruz.
    Yurt dışı: (Türkiye harici) Bayiler vasıtası ile satış yapıyoruz.

  • Nasıl Servis hizmeti alabilirim?

    Servis formunu doldurarak veya service@mvd.com.tr veya WhatsApp hattından: +90 544 239 22 35’ den ulaşım sağlayabilirsiniz

  • Kimler MVD Bayi Başvurusu yapabilir ?

    1. Sac işleme makineleri sektöründe tecrübesi olan
    2. Bayi servis hizmeti verebilecek,
    3. Aynı ülkede veya bölgede MVD Bayisinin olmaması.
    4. Finansal yeterliliğini ispatlayabilen
    5. Tercihen, sadece MVD ürünleri satması
    6. Piyasadaki bayi isminin güvenilir olması

  • MVD’nin Bayilerle çalışma prensibi nasıldır?

    Uzun yıllar çalışabileceğimiz bayilerle çalışılması
    Çalışan bayilerle karşılıklı açık ve şeffaf iletişimin sağlanması
    Karşılıklı güvene dayalı ilişkiler kurulabilmesi

  • MVD ye Bayi olmanın avantajları nedir?

    MVD‘ye bayi olarak pek çok avantajdan yararlanabilirsiniz.
    1. Ayrıcalık ve yeniliklerden ilk siz haberdar olursunuz.
    2. Ürünlerimiz hakkında detaylı teknik bilgiye ulaşabilirsiniz.
    3. İlgilendiğiniz ürünlere ait fırsatlardan-kampanyalardan herkesten önce siz haberdar olursunuz.
    4. Satış ve kar hacminizi yükseltebilirsiniz.

  • Bayilerin sorumlulukları ve beklentimiz nelerdir?

    MVD Marka ve makinelerinin kendi ülkesinde temsil etmesi ve tanıtması.
    Uzun yıllar makinelere servis hizmeti verebilmesi.
    Müşteri memnuniyetinin ileri seviyede sağlanması.

  • Bayi olmak içini kiminle irtibata geçebilirim?

    sales@mvd.com.tr den, +90 546 239 22 37 den veya Bölge Satış Müdürlerimizle ile irtibata geçebilirsiniz.

  • Garanti ne kadar? /Neyi kapsıyor?

    Kurulum tarihinden itibaren, 12 ay garanti süresi
    Garanti Kapsamı: Üretim hatalarından kaynaklanan yedek parça kapsıyor – kullanıcı kaynaklı hataları kapsamıyor.

  • Üretim Süresi ne kadar?

    Ürünün özelliklerine göre 6-12 Haftası arasında değişmektedir.

  • Teslimat nasıl yapılır?

    Fabrika çıkışlı (Exworks) olarak yapılır.

  • Nasıl sipariş verebilirim?

    Websitesindeki irtibat formundan, sales@mvd.com.tr veya Bölge Satış Müdürü ile irtibat kurarak sipariş verebilirsiniz.

  • Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

    Size en doğru makineyi seçebilmek için, öncelikle ürünleriniz hakkında kesim ve büküm planlarını bize iletmeniz yeterlidir.

    Buna göre: Öncelikle doğru kapasiteyi, doğru ebatları birlikte tespit etmeliyiz.

    Ekran, CE Güvenliği, standart ve opsiyonel özellikler gibi konuları netleştirdikten sonra satış sözleşmesini imzalayarak, siparişinizi işleme alabiliriz.

  • Neden bayi üzerinden sipariş vermem gerekiyor?

    Makinenin bayiden alınmasının birçok avantajı bulunmaktadır.
    1. Bulunduğu ülkede ürünlerimizi temsil etmektedir ve hızlıca size destek verebilme imkanına sahiptir.
    2. Nakliye Organizasyonunu bayi organize eder.
    3. Gümrük işlemlerini bayi yürütür.
    4. Makinenin kurulumunu bayi yapar.
    5. Makinenin eğitimini bayi verir.
    6. Makine de oluşabilecek arızaları bayı daha hızlı giderir.
    7. Bakım ve danışmanlık hizmetleri sunar.

  • Hangi ödeme seçenekleri var?

    Ödemelerimiz genellikle 20 % ön ödeme + 80 % makine sevkinden önce alınarak yapılmaktadır.

  • Ürün nakliyesi kime aittir?

    Ürünlerimiz Fabrika çıkışlı (Exworks) yapılmaktadır. Bu nedenle Nakliye organizasyonu Müşteriye veya Bayi’ye aittir.

  • Ürünleri nerde görebilirim?

    Ürünlerimizi bayilerimizin Showroom’ların’da, referans müşterilerimizde veya direkt fabrikamızda görebilirsiniz.

  • Sipariş değişikliği yapabilir miyim?

    Siparişiniz de opsiyonel özeliklere değişimi üretim ve teknik departmanın onayları sonrasında, ürünün kalite kontrol aşamasına gelmeden yapabilirsiniz.

    Ana ürün değişiklerinde, makine ana özellikleri değişeceği için satış danışmanınıza danışarak bir değişiklik yapabilirsiniz.

  • Siparişimde hangi zamana kadar değişiklik yapma imkânım var?

    Sipariş etmiş olduğunuz ürünün yalnızca son montaj aşamasından önce değişiklik yapabilirsiniz.

  • Faturam ne zaman oluşuyor?

    Faturanız makinenin kalite kontrol aşamasına geldiğinde oluşturuluyor.

  • Ödemeyi ne zaman yapmam gerekiyor?

    Ödeme sevkiyat‘dan en geç 1 gün önce yapılması gerekiyor.

  • Siparişimde eksik ürün/özellik var veya hasarlı olarak geldi – Ne yapmalıyım?

    Ürünleriniz detaylı kalite kontrol’den geçilerek yapılmaktadır. Bunun için sevkiyatından önce makinenin fotoğraflarını talep edebilirsiniz. Eksik ürün veya parça olma durumunda Makinenin modeli, seri numarası ve eksik olan parçanın veya teslim almış olduğunuz makinenin fotoğraflarını çekerek, servis birimimize service@mvdinan.com iletişime geçebilirsiniz.

    Örnek:
    Model: A135-3100
    SNr. 26011992
    Açıklama:
    Resimler:

    Burada Kalite kontrol resimleri, sipariş formu incelenerek size çözümle ilgili geri dönüş sağlanacaktır.

  • Ürünümü iptal edebilirmiyim?

    Ürününüzü iptal edebilirsiniz. Ancak yapmış olduğunuz ön ödeme bu durumda iade edilmemektedir.

© 2020 MVD MAKİNA SANAYİ A.Ş. | Tüm Hakları Saklıdır.